Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lithoijen, Nederland van Joyce S - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lithoijen, Nederland van Joyce S - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Blijf op de hoogte en volg Joyce

03 September 2012 | Nederland, Lithoijen

De laatste dagen in Italië hebben we nog een paar leuke dingen gedaan. Op zondagavond waren we, omdat het de laatste dag was voor de meeste kinderen, nog naar een speelpark geweest in Forte di Marmi. Daar was een plein waar je in autootjes kon gaan zitten en daarmee rondjes rijden. Ook was er een soort kermis daar waar ze nog in een paar dingen geweest zijn.

Maandag ging eigenlijk iedereen naar huis en bleven er nog maar een paar mensen over. De golven waren van het slechte weer zondag nog steeds heel hoog (misschien nog wel hoger) dus daar wouden we graag even in. Ik stond met Sebastian in m'n armen tot m'n knieën in de zee toen ik ineens iets in m'n knieholte voelde steken. En 2 seconden later kwam er zo een kwal tussen m'n benen door zwemmen, die was natuurlijk door de stroming naar de kust getrokken. Dus ik probeerde gillend het water uit te rennen zonder Sebastian te laten vallen, maar door de sterke stroming viel ik zo op m'n kont in het water. Uiteindelijk uit het water snel m'n knieholte met zeep gemasseerd en toen was het weer weg, alleen wist ik niet dat op m'n andere been ook nog 2 kwallenbeten zaten, oeps..

Op dinsdag hebben we verder vooral op het strand gezeten, met weer een rustige zee. Sebastian en ik zijn alle speeltuintjes op het strand gaan verkennen. Woensdag zijn we veel gaan inpakken en 's middags weer naar Lucca gegaan. Sebastian en ik gingen weer naar het speeltuintje toe waar we de week daarvoor ook waren en daar heeft hij leuk met een Italiaans meisje gespeeld die de hele tijd zijn handje vast kwam houden en zo liepen ze de hele speeltuin door haha.

Donderdagochtend was het dan toch echt tijd om naar huis te gaan! Op de weg naar het vliegveld heb ik wel de toren van pisa nog gezien en vanuit het vliegtuig ook nog! Echt prachtig zo vanuit de lucht. Op Eindhoven airport stonden mama en opa me al op te wachten op het panorama dek, zodat ze me zelfs uit het vliegtuig zagen stappen. Na nog even geluncht te hebben bij opa en oma was ik weer thuis!

Vrijdag en zaterdag ben ik de hele tijd bij vrienden geweest en gisteren had ik m'n afscheidsfeest. Het was echt supergezellig en leuk dat (bijna) iedereen er was! Mama had zoals je kon verwachten de hele tuin versierd met ballonnen en zelfs de Amerikaanse vlag. Ook heb ik een fotoalbum gekregen met foto's van iedereen die er was en er iets achterop geschreven. Echt een superleuk aandenken. Jennifer had nog een heel liedje gemaakt voor mij en er was nog een speech met Nederlandse cadeautjes, én Amerikaanse dollars. Ook werden nog wensballonnen opgelaten. Echt een superfeest dus!

Vandaag is even een thuisblijfdagje en morgen ga ik nog even met mama shoppen. Woensdag is dan echt mijn laatste dag in Nederland waarop ik moet inpakken en ga lunchen met Jennifer en mama. Donderdag veelste vroeg stap ik dan eindelijk op het vliegtuig naar Amerika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lithoijen

Au pair

Au pair

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2013

De allerlaatste

15 Juni 2013

Meekijken op de basisschool

07 Juni 2013

DELF examen

28 Mei 2013

Eindelijk: zon!

16 Mei 2013

Auto ter water!
Joyce

Een jaar naar Amerika als au pair

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 22800

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Au pair

Landen bezocht: