Eindelijk: zon! - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van Joyce S - WaarBenJij.nu Eindelijk: zon! - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van Joyce S - WaarBenJij.nu

Eindelijk: zon!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

28 Mei 2013 | Frankrijk, Nantes

Ja, hij is er eindelijk! Na alle enorm koude dagen is de zon eindelijk tevoorschijn gekomen. De Fransjes praatten er al weken over 'normaal is het al rond de 25 graden..'. Ik moet zeggen; het is nog geen 25 graden, maar in ieder geval warm genoeg om naar buiten te kunnen gaan. Nu maar hopen dat het zo blijft.

Afgelopen weekend zijn we begonnen aan de reeks verjaardagen die gaat komen, want de vader Denis was jarig. Iedereen is hier jarig in dezelfde maand, en met mn vriendinnen hier meegeteld heb ik in juni 8 verjaardagen. In ieder geval, ik had een appeltaart gebakken en met alle middelen die ze hier niet hebben (zoals een taartvorm) was hij toch goed gelukt!

Zondag was het hier moederdag, een paar weken later dan in Nederland dus en Edouard had natuurlijk een paar dingen op school gemaakt. Ze besteden er hier best veel aandacht aan en het was echt leuk hoe enthousiast hij was! Ze waren echt heel creatief geweest en ze deden zeker meer dan in Nederland haha.

Ik heb niet echt veel te vertellen, mijn dagen bestaan nu vooral uit leren, want ik heb over 2(!) dagen mijn examen al. Ik ga vandaag dus nog even heel hard leren, morgen moet ik de hele dag namelijk werken dus dit is het laatste wat ik eraan kan doen.. Donderdag heb ik luisteren, lezen en schrijven en vrijdag moet ik spreken. Ik zal blij zijn als het voorbij is!

Inmiddels heb ik nog maar minder dan 1 maand te gaan voor ik weer thuis ben.. Echt bizar dat de tijd zo snel is gegaan, 6 maanden vliegen zo voorbij. Nike en Josine komen mij opzoeken op 21 juni met de auto, en dan op 24 juni gaan we terug naar Nederland!

  • 28 Mei 2013 - 18:56

    Kimberley Van Nuland:

    Heel veel succes met je examen! En geniet van je laatste maand daar. :) x

  • 30 Mei 2013 - 14:34

    Joyce S:

    Dankjewel! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nantes

Au pair

Au pair

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2013

De allerlaatste

15 Juni 2013

Meekijken op de basisschool

07 Juni 2013

DELF examen

28 Mei 2013

Eindelijk: zon!

16 Mei 2013

Auto ter water!
Joyce

Een jaar naar Amerika als au pair

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 457
Totaal aantal bezoekers 22795

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Au pair

Landen bezocht: