Lido di camaiore - Reisverslag uit Lido di Camaiore, Italië van Joyce S - WaarBenJij.nu Lido di camaiore - Reisverslag uit Lido di Camaiore, Italië van Joyce S - WaarBenJij.nu

Lido di camaiore

Blijf op de hoogte en volg Joyce

14 Augustus 2012 | Italië, Lido di Camaiore

Ik ben hier inmiddels alweer 5 dagen en daarin is een hoop gebeurd.
Vrijdag werd ik naar Eindhoven airport gebracht door Mathijs. Na eerst m'n gewone bagage ingecheckt te hebben (die 14 kg was, en 15 mocht zijn) ging ik naar de douane waar m'n handbagage gewogen werd: 11 kg. Ik mocht er natuurlijk maar 10, dus ik moest daar m'n koffer open gaan maken en er dingen uit gaan halen zodat hij maar 10 kg zou wegen.

Na de vlucht van ongeveer 2 uur moest ik een buskaartje gaan kopen op het vliegveld bij iemand van de busmaatschappij, maar die man snapte echt niks van wat ik wou en hij sprak natuurlijk geen Engels, zoals de rest van de Italianen. Uiteindelijk kreeg ik een buskaartje in m'n handen geduwd en stapte ik in de bus, met 2 koffers die maar midden in het gangpad moesten blijven staan. Na anderhalf uur kwam ik eindelijk aan bij het huisje. Toen ik aankwam hing er een briefje aan het hek met 'welkom Joyce'! Superleuk. Toen ik even wat gedronken had vroeg Sebas of we naar het strand gingen dus zijn we meteen naar het strand gegaan haha. Sebas is echt superlief maar nog wel een beetje gejatlagged. Hij heeft ook een hele grote fantasie en kan echt uren verhalen vertellen over lieve draken, sprookjes, dinosaurussen etc.

Ook pauline en de rest van de familie zijn heel aardig :)
We zitten nu in een huis met 12 mensen, dus ik slaap nog even in een tentje maar morgen gaan er al een paar naar huis en krijg ik een eigen kamer. 

De rest van de dagen hebben we ook vooral op het strand doorgebracht maar 1 middag en 1 avond zijn we naar het plaatsje hiernaast geweest, Viareggio waar je leuk kunt winkelen. Er is schijnbaar ook een goedkoop nagellak winkeltje daar (waar ik dus al 2 keer langsgelopen ben en niet gezien heb) die ik natuurlijk ook nog even moet zien! We hebben een paar fietsen gehuurd dus dat is wel fijn, zodat we overal makkelijk naar toe kunnen.

We gingen ook naar de supermarkt gisteren, die supermarkt was zo groot dat de parkeerplaats net leek op de parkeerplaats van de Efteling, en ze hadden binnen 29 kassa's, alvast een voorproefje op amerika dus :) verder is het hier lekker warm (zo rond de 30 graden) en stikt het van de muggen (die gelukkig miet zoemen maar wel steken...) en kwallen (die mij ook gevonden hebben).

Zodra ik weer eens hierheen ga - ik zit nu ergens bij een hotel - zal ik weer een verslag typen, want dit is de enige plaats waar je hier gratis wifi hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Lido di Camaiore

Au pair

Au pair

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2013

De allerlaatste

15 Juni 2013

Meekijken op de basisschool

07 Juni 2013

DELF examen

28 Mei 2013

Eindelijk: zon!

16 Mei 2013

Auto ter water!
Joyce

Een jaar naar Amerika als au pair

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 22813

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2012 - 01 Juli 2013

Au pair

Landen bezocht: